Náš obchodní model je skutečně velmi jednoduchý. Naše outdoorové oblečení prodáváme pouze online, přímo zákazníkům. Díky tomu, že jsme vynechali zprostředkovatele a maloobchodníky, můžeme rychleji uvádět na trh nové produkty. Zatímco jiným značkám vývoj nového produktu trvá obvykle rok, nám to trvá pouze šest měsíců. Rychlejší a štíhlejší proces bez zprostředkovatelů znamená, že můžeme nabídnout kvalitní oblečení za rozumnou cenu.
Nad celým naším dodavatelským řetězcem udržujeme přísnou kontrolu, od návrhů, které vytváříme v naší švédské centrále a technických materiálů, které vyvíjíme, až po vybrané továrny, které vyrábějí oblečení podle našich podrobných specifikací. Neutrácíme peníze na nesmyslné videa o produktech nebo PR, ale investujeme je tam, kde věříme, že to bude pro zákazníka nejvíce užitečné − do produktu.
Zatímco většina outdoorových značek každoročně vymění téměř kompletní produktovou řadu, většina naší produktové řady je po celý rok stejná. Raději vylepšíme produkty, které naši zákazníci znají a milují, než bychom je měli nahradit něčím jiným, jen abychom byli v souladu s přechodnou módou.
Když už mluvíme o našich zákaznících − věděli jste, že naše angažovaná online komunita se aktivně podílí na vývoji našich produktů? Sdílením čestných recenzí a komentářů na našich sociálních sítích můžete i vy vyjádřit svůj názor při rozhodování o nových barvách nebo inovacích.
Společně vylepšujeme naše produkty, abyste mohli vyjít ven a bavit se.